fredag, maj 04, 2007

ADCC

Nu till något opolitiskt. New Jersey here I come!!

Är man en riktigt stor fan, men inte kan närvara på plats, går det att se matcherna live, pay-per-view här.

Här är alla anmälda och bekräftade deltagare. Startfältet är bättre än någonsin.

Jag kan knappt bärga mig..

Uppdatering 5/6 fran New York: Matcherna idag var actionfyllda och dagens surprise var Mike Fowler som slog bade Renzo Gracie och som sen drog ut Saulo Ribeiro med ett fotlas. Marcelo Garcia dominerade som vanligt, utan att ens se anstrangd ut. Semifinalerna infor morgondagen kan ni se har och foton fran idag kan ni se har.

Efter ett par flaskor saké har jag kollat kollat i kristallkulan och jag ser foljande utspela sig imorgon:

I -66 kg kommer Rani sla Leo Viera, i en efterlangtad returmatch fran 2005. I -77 kg kommer Garcia sla Galvao. I -88 kg kommer Demian Maia sla Romulo Barral. I -99 kg hejar jag pa Xande Ribeiro, men jag tror att Cacareco kommer vara honom overmaktig.. I +99 kommer Fabricio Werdum sla Pe de Pano i en tajt match. I superfighten hoppas jag givetvis pa skandinaviens stolthet: Jan-Olav Einemo, men jag tror tyvarr att Roger Gracie kommer vara snappet battre och fa en revanch fran 2003.

Det ska bli kul att se hur manga ratt jag far..

1 kommentar:

Anonym sa...

Å, nu blev jag avis igen.. Fan, vad kul!!!!!