fredag, juli 20, 2007

Sommaruppehåll!


Tidigt imorrnbitti bär det iväg till Gotland. Sveriges
andra land, som det ibland kallas. Jag hoppas att vädret blir lite bättre där än vad det varit hittills i sommar. Om en vecka åker vi sen upp till Nordingrå, i det bedårande vackra Höga Kusten-området, som också är en del UNESCO´s världsarv. Så tills vi kommer tillbaka, någon gång i vecka 32, blir det uppehåll med avseende på blogginläggen.



Jag vill passa på att önska alla en fortsatt härlig sommar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ha det bäst! Höga kusten är en höjdare :-)

Marcus sa...

Tack! Har precis kommit hem igen, men upptäckte då att min blogg hade blivit blockerad, så jag inte kunde posta nya inlägg, för att de trodde jag var en "spam-blog". :-(

Nu har det precis löst sig dock.

Och välkommen tillbaks själv förresten!